Prowadzę zorganizowane szkolenia skierowane do
- nauczycieli pracujący w szkołach, przedszkolach, klasach integracyjnych
- pracowników służby zdrowia, przede wszystkim pediatrów i neurologów
- rodziców
- studentów
- pedagogów
- logopedów
- osób mających stały kontakt z dzieckiem ( dziadków, dorosłego rodzeństwa)

Szkolenia do wyboru
Zaburzenia rozwojowe: całościowe, neurologiczne , genetyczne – etiologia, objawy, rozpoznawanie, formy pomocy
Cel szkolenia: zaznajomienie słuchaczy z tematyką zaburzeń rozwojowych diagnozowanych w okresie przedszkolnym, wczesnoszkolnym. Pozyskanie wiedzy nt. diagnozowania owych zaburzeń, pracy z dziećmi z przejawianymi trudnościami, a także pozyskanie informacji na temat form pomocy.
Adresaci: nauczyciele grup przedszkolnych, nauczyciele klas 0-3, lekarze pediatrzy, pielęgniarki, rodzice, studenci.
Forma szkolenia: wykład, seminarium, warsztat
Liczba godzin: 20 godz. lekcyjnych
Liczba miejsc: 15-20 osób
Realizacja szkolenia: weekend ( sobota, niedziela). W każdym dniu przewidziana jest godzinna przerwa obiadowa ( obiad we własnym zakresie). Zajęcia rozpoczynają się o godz. 9.00
Dziecko z trudnościami w grupie rówieśniczej
Cel szkolenia: pozyskanie wiedzy nt. trudności z jakimi borykają się dzieci z patologicznych środowisk, zdobycie umiejętności przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu dzieci z grupy rówieśniczej, nabycie umiejętności niesienia efektywnej pomocy i wsparcia dzieci z trudnościami społecznymi, szkolnymi, adaptacyjnymi.
Adresaci: pedagodzy, psycholodzy, lekarze, nauczyciele klas 0 i klas I-III, rodzice, studenci
Forma szkolenia: seminarium, warsztat
Liczba godzin: 15 godz. lekcyjnych
Liczba miejsc: 15 – 20 osób
Realizacja szkolenia: weekend ( sobota, niedziela) . W każdym dniu przewidziana jest godzinna przerwa obiadowa ( obiad we własnym zakresie). Zajęcia rozpoczynają się o godz. 09.00
Terapia behawioralna - skuteczna forma pomocy dzieciom z zaburzeniami rozwojowymi głównie autyzmem
Cel szkolenia: Zaznajomienie słuchaczy z podstawowymi pojęciami z zakresu terapii behawioralnej, wykorzystanie pojęć w czasie ćwiczeń praktycznych. Nabycie umiejętności posługiwania się fachową terminologią behawioralną.
Adresaci: nauczyciele klas integracyjnych zarówno w szkołach, jak i przedszkolach, logopedzi, pedagodzy, psycholodzy, rodzice, lekarze, studenci, osoby mające bliski kontakt z dzieckiem autystycznym- dziadkowie, opiekunowie.
Forma szkolenia: Wykład, warsztat, dyskusja
Liczba godzin: 25 godz. lekcyjnych
Liczba miejsc: 10 – 12 osób
Realizacja szkolenia: weekend ( sobota, niedziela). W każdym dniu przewidziana jest godzinna przerwa obiadowa ( obiad we własnym zakresie).
Masz pytania? Zapraszam do kontaktu
- Centrum diagnostyczno – terapeutyczne
- ul. Witosa 7
- 83-200 Starogard Gdański
- Tel 506 125 851
- karolina@centrumdt.pl